سید یوسف هاشمیسید یوسف هاشمی، تا این لحظه: 20 سال و 21 روز سن داره

/دوستت دارم یوسف جان/

بدون عنوان

1392/12/7 10:07
نویسنده : سید جواد
813 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همه دوستای گلم

امروز مامان سید یوسف و لیلا سادات تو آشپزخونه بود، منم تو حیاط، اومدم تو خونه دیدم سید یوسف لیلا سادات رو تو بغل گرفته و داره میزنه پشت کمرش، لیلا سادات هم خواب خواب بود، مامانش رو صدا زدم اومد گفتم سید یوسف رو دیدی چجوری لیلا سادات رو خواب کرده، گفت آره هر وقت تو نیستی سید یوسف اونو نگه میداره تا من به کارام برسم، واقعا لذت بردم، همونجا خدا رو شکر کردم که دختر گلم یه همچین داداش گل و مهربونی داره و دعا کردم خدا هر دوتاشون رو عاقبت به خیر کنه/

دوستت دارم یوسف جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ترنم
7 اسفند 92 11:58
سلام ممنون به من سر زدین ایشالله خونواده خوشبختی باشین کنار هم ماشالله به بچه هات عجب وبلاگایی براشون درست کردی ها
مامان نیلو
7 اسفند 92 12:15
از خوندن این مطلب لذت بردم خوش به حال مامان بابایی که یه همچین دسته گلی دارن خدا خانواده 4 نفره قشنگتونو حفظ کنه
مامان آینده
7 اسفند 92 22:32
خدا رو شکر. مامان آینده
عمو حسین
14 اسفند 92 10:33
ماهم دوستش داریم جییییییییییییگر